Reklamacje i zwroty dentalzz.pl
Jeśli masz jakieś pytania, po prostu skontaktuj się z nami, odpowiemy Ci wrócimy do Ciebie w ciągu 12 godzin, 48 godzin w weekendy.
1.Odwołanie
Akceptujemy anulowanie zamówienia przed wysyłką produktu (zazwyczaj w ciągu 48 godzin). Jeśli zamówienie zostanie anulowane, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy. Prosimy o zrozumienie, że nie możemy anulować zamówienia, jeśli produkt został już wysłany.
2. Naprawa
Wszystkie nasze produkty korzystają z 12 miesięcy gwarancji, jeśli produkty w tym okresie, dentalzz.pl zapewnić naprawę bez żadnych kosztów, ale klient powinien podjąć fracht wysyłki. Jeśli powyżej tego okresu, będziemy pobierać bardzo niskie opłaty za naprawę.
Jak mogę znaleźć gwarancję na moje produkty?
Informacje dotyczące gwarancji można znaleźć na naszej stronie internetowej, w informacjach o przedmiocie, pod hasłem Gwarancja. Chociaż prowadzimy rejestr wszystkich sprzedaży, a także wszystkich ofert, nawet po wyprzedaniu przedmiotu, sugerujemy zachowanie wydrukowanej kopii oferty lub faktury do celów gwarancyjnych.
3. Zwrot
1) Przyjmujemy zwroty produktów. Klienci mają prawo do ubiegania się o zwrot w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu.
2) Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Do dokonania zwrotu wymagany jest paragon lub dowód zakupu. Prosimy nie odsyłać zakupionego towaru do producenta.
3) Klienci zostaną obciążeni tylko kosztami wysyłki zwrotów (jeśli przedmiot jest w dobrym stanie); Brak opłaty restocking być pobierane do konsumentów za zwrot produktu.
W przypadku wadliwych lub uszkodzonych elementów
1) Wszystkie produkty zakupione w Dentalzz.pl posiadają gwarancje i są objęte pełną gwarancją.
2) Zdarza się, że przedmioty nie działają zgodnie z przeznaczeniem lub ulegają uszkodzeniu w transporcie. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji z otrzymanym produktem, prosimy o kontakt mailowy z naszym Biurem Obsługi Klienta i podanie szczegółowego opisu problemu, jak również numeru zamówienia.
3) W zależności od problemu nasz zespół obsługi klienta ustali, w jaki sposób najlepiej rozwiązać problem przy minimalnych niedogodnościach dla Ciebie.
4) Jeżeli okaże się, że produkt, który otrzymałeś jest wadliwy, wtedy my (lub dostawca produktów lokalnych) wymienimy go bez żadnych kosztów. Jeśli ani ed-instruments, ani nasz dostawca nie posiadają więcej produktów w magazynie, wówczas otrzymasz pełny zwrot pieniędzy.
5) Jeśli otrzymali Państwo uszkodzony przedmiot, ważne jest, aby dla celów naszego ubezpieczenia zrobili Państwo zdjęcia cyfrowe kartonu w momencie jego dostarczenia, a także uszkodzonych artykułów. Wszelkie artykuły uszkodzone w transporcie wymienimy na nasz koszt zaraz po otrzymaniu uszkodzonego artykułu z powrotem, lub w wielu przypadkach zaraz po otrzymaniu zdjęć. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
6) W ciągu 7 dni kalendarzowych od daty wysłania produktu z naszego magazynu należy powiadomić nas o wszelkich uszkodzeniach lub wadach. Po tym okresie obowiązuje normalna gwarancja na produkt.
Proszę zwrócić uwagę:
Nadal będziemy akceptować przedmiot, jeśli nie masz już oryginalnego opakowania, tak długo, jak to jest zgodne z naszą polityką zwrotów kliknij tutaj (wadliwe lub uszkodzone przedmioty tylko). Preferujemy jednak oryginalne opakowanie. Upewnij się, że przedmiot jest bezpiecznie zapakowany, aby nie uległ dalszemu uszkodzeniu podczas transportu z powrotem do nas.
Nie dotyczy to przedmiotów, które są przeznaczone do wymiany z powodu Twojego wyboru. W takich sytuacjach wymagane jest kompletne i nienaruszone opakowanie, w tym wszystkie metki, instrukcje obsługi i akcesoria. Produkt musi być zwrócony do nas w stanie jak nowy.
Informacje o opłacie za wysyłkę
Jeśli produkt ma problemy z jakością i złożysz wniosek o zwrot do naszego działu obsługi klienta, będziemy odpowiedzialni za zwrot kosztów wysyłki.
Jeśli produkt nie ma problemów z jakością i po prostu nie chcesz go już więcej, przykro nam, że musisz być odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotnej.
4. Refundacja
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu, wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem o jego otrzymaniu. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu. Jeśli zostaniesz zaakceptowany, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu określonej liczby dni.
A. Nie ma problemu z produktem, ale chcesz wrócić, częściowy zwrot pieniędzy zostanie zaliczona, zwykle odliczyć koszty wysyłki, opłaty za usługi i podatek powrotny.
B. Problemy z produktem proszę wrócić z tanią firmą przewozową w celu wymiany lub zwrotu pieniędzy.
Czy mogę otrzymać pełny zwrot pieniędzy za anulowanie zamówienia?
1. Dentalzz.pl przyjmuje rezygnację z zamówienia pod warunkiem, że przesyłka nie została jeszcze wysłana.
2. Dentalzz.pl zwróci Ci pieniądze w ciągu 48 godzin od momentu anulowania zamówienia.
3. Jeśli produkt jest OK, ale po prostu nie podoba się typ lub kolor, i chcesz anulować zamówienie, w tym przypadku, tutaj należy zapłacić fracht wysyłki i opłaty za obsługę klienta.
Czy mogę otrzymać pełny zwrot pieniędzy za zwróconą paczkę?
1. Dentalzz.pl oferuje pełny zwrot pieniędzy za każdą paczkę uszkodzoną przez firmę przewozową. Jeśli otrzymasz uszkodzoną paczkę, prosimy o natychmiastowy kontakt z działem obsługi klienta, a w ciągu 24 godzin możesz poprosić o rekompensatę od firmy przewozowej.
2. Dla wszystkich zwróconych pakietów, pełny zwrot zostanie zaliczony w ciągu 1-2 dni roboczych, jeśli pakiet w oryginalnym opakowaniu.
3. Dla wszystkich zwróconych paczek bez problemów jakościowych, dentalzz.pl odliczy oryginalny koszt wysyłki od pełnego zwrotu pieniędzy.
4. Dla wszystkich pakietów poza 30-dniową polityką zwrotu, tylko częściowy zwrot pieniędzy zostanie zaksięgowany.
Poprzednia strona:Sposoby płatności
Następny:Wysyłka i Dostawa